top of page

אִימָהוּת

אִימָהוּת. תפקיד חיינו. כשנולד תינוק, כל החיים שלנו מתכוונים אליו, אנחנו עסוקים בלתת מענה 24/7 לכל בקשה שלו או צורך שלו (שירות לקוחות מהטובים ביותר). אנחנו מאכילות מרדימות מקלחות מפנקות מחליפות מלבישות ושוב הכול מההתחלה... זאת תמצית האימהות המהות שבה. אנחנו כבר לא המרכז שלנו אלא הוא/היא/הם...

"אני לא זאת שחשובה היא החשובה" משפט ששמעתי מאימא שרוצה ללמד את התינוקת שלה לישון טוב.

רגע רגע, סליחה, למה את לא חשובה? אז קבלי תיקון את כן חשובה!! חשובה מאד. כי כדי לאהוב את התינוק שלך ולספק לו את כל מה שהוא צריך, את צריכה אנרגיה, ואסור שתגיעי למצב בו תיגמר לך האנרגיה ולא יהיה לך מאיפה לחדש אותה. את צריכה להטעין את מקורות האנרגיה והכוח שלך.

כשתגמר לך האנרגיה הנתינה שלך כבר לא תספק לו את מה שהוא צריך כי היא תהיה מהולה בעייפות, לאות, מירמור לעיתים גם כעס וזו לא הכוונה. הנתינה צריכה להיות ממקום שמח ומסופק ומספק ומרצון אמיתי להעניק. לא סתם נאמר שאימא טובה היא אימא שטוב לה. ויותר מזה קבלי דוגמא שממחישה את הנקודה שלי כשנמצאים בטיסה והדיילת מספרת כיצד יש לנהוג במצב חירום היא מנחה שקודם יש לשים עליך את מסכת החמצן ורק לאחר מכן תתפני לשים לילד שלך. זה לא סתם סדר הדברים. כי כשאת דואגת לעצמך אז את גם יכולה לדאוג לכל היקרים שמסביבך. אימא יקרה, את לא צריכה להתנצל, את כן חשובה וחשוב שתדאגי לעצמך משם הכל כבר יסתדר בצורה הטובה ביותר. זכרי שאת הדוגמא שממנה הילדים שלך שואבים את ההבנה כיצד נכון לחיות. ואת דרך החיים שאת תיישמי הם ילמדו. אז אל תהיה האימא העייפה הזו שרק רוצה שהוא ישן כדי לעצום עיניים ולא באמת מגיעה למצב שאת מתעוררת עם אנרגיה ליום חדש. תהיה האימא הזו שדואגת שאת והוא תשנו טוב ואז לגמרי תהיה פנויה להיות האימא שאת רוצה להיות בזמן המשותף שלכם וגם יש לה את הזמן לעשות את מה שאת אוהבת וזקוקה כדי להזין את הנפש שלך. כשאת אימא את גם את.

אני והתאומים שלי
אני והתאומים שלי



13 צפיות
bottom of page